Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Αντώνης Χαριτάκης!



https://www.facebook.com/antonis.xaritakis.9?fref=ts
Αντώνης Χαριτάκης ..!Πολυτάλαντος καλλιτέχνης που οι μουσικές του δυνατότητες δεν περιορίζονται μόνο στην κρητική μας παράδοση. Επίσης!Αξιόλογος λαουτιέρης με ιδιαίτερη
σκηνική παρουσία, γράφει στίχους, μουσική  τραγουδάει.!.  Ίσως από τους λιγοστούς ακέραιους ανθρώπους που έχω γνωρίσει..! Υποστηρίζει την γνώμη του  χωρίς τον φόβο της λογοκρισίας όχι όμως παρασυρόμενος από τον αυθορμητισμό του, σκεπτόμενα.. γιατί είναι ειλικρινής και αυτό θα το διαπιστώσετε από τα παρακάτω.Με τον Αντώνη δεν ήμασταν εντελώς άγνωστοι μεταξύ μας, ομολογώ όμως, και αυτό το λέω ειλικρινά και με πολύ χαρά, ότι μετά από αυτήν την συνέντευξη τον γνώρισα καλύτερα  και τον εκτίμησα περισσότερο από πριν..!! Ας του ευχηθούμε από καρδιάς τα  καλύτερα  στην ζωή του ώστε να αισθάνεται ευτυχισμένος και πλήρης..!! 
Καλή σας ανάγνωση!   


Καλοτάξιδο το νέο σου τραγούδι...!
(Τρελαίνομαι)
Ερμηνεία: Αντώνης Χαριτάκης.
Μουσική: Γιώργος Λουκάκης.
Στίχοι: Γιάννης Γεωργίου.




Ερώτηση: Ας αρχίσουμε με λίγα λόγια για εσένα,και το πώς ξεκίνησες.

Απάντηση: Γεννήθηκα το 1984 στο χωριό Δαφνές στον νομό Ηρακλείου . Ο πατέρας μου αγρότης και η μητέρα μου στο σπίτι να φροντίζει τα άλλα μου δύο πιο μικρά αδέρφια (Νίκος και Σοφία) Η γνωριμία μου με την μουσική λογικά θα ήταν από την κοιλία της μητέρα μου, μιας και στο χωρίο μου υπάρχει μέχρι και τώρα το περίφημο πανηγύρι που διοργανώνεται κάθε χρόνο στης Δαφνές. Η Γιορτή κρασιού, και από όσο θυμάμαι και εγώ και από μερικά οικογενειακά μας άλμπουμ που υπάρχουν στο σπίτι φωτογραφίζομαι να κάθομαι στα πόδια του λαουτιέρη και να τον κοιτάζω μαγεμένος ( σαν χαζός χαχαχαχα)Και βέβαια σαν παιδάκι που ήμουν όποτε έρχονταν συγκρότημα στο χωριό και ξεκινούσαν να φτιάχνουν μηχανήματα η να κάνουν πρόβα στον ήχο πάντα εκεί μαζί τους και εγώ, μαζί βέβαια με άλλα παιδία της ηλικίας μου .Με την μουσική ασχολήθηκα από πολύ μικρός στα εννιά μου εάν δεν κάνω λάθος, ο δάσκαλος στο δημοτικό του χωριού μου έπαιζε κιθάρα (ο κύριος Κώστας) και με ανακάλυψε στην Τρίτη δημοτικού.

Ερώτηση: Πήγες ωδείο και ξεκίνησες με λύρα και αρμόνιο από ότι μου έχεις πει, ασχολείσαι ακόμα και με άλλα όργανα ή μόνο με λαούτο?

Απάντηση: Ναι ξεκίνησα με αρμόνιο και λύρα. Ο πατέρας μου βλέπεις ήθελε να μάθω λύρα όπως και δήποτε, εμένα όμως μου άρεσε το αρμόνιο. Έπρεπε λοιπόν να μάθω και τα δύο διαφορετικά δεν θα μάθαινα κανένα Έτσι και έγινε. Με πήγε για πρώτη φόρα σε ωδείο (στο Μινωικό) όταν ήμουν στην Τρίτη δημοτικού . Έκανα τρία χρόνια εκεί, λύρα με τον Ιάκωβο Πατεράκη και αρμόνιο με την κόρη της διευθύντριας ,να με συγχωρέσεις όμως σε αυτό το σημείο αλλά δεν θυμάμαι το όνομα της. Τώρα ασχολούμαι από τα δεκαεφτά μου με το Λαούτο, περιστασιακά όμως έχω πιάσει και αλλά νυκτά όργανα.
– Π.Ν. Αντώνη τραγουδάς κιόλας ,αυτό σου βγήκε αυθόρμητα ή το διδάχτηκες παράλληλα στο ωδείο, έκανες κάποια μαθήματα ορθοφωνίας?
–Α.Χ. Το τραγούδι το έμαθα στην πορεία της ζωής μου. Από μικρός τραγουδούσα και στην συνέχεια με λίγα μαθήματα ορθοφωνίας πολύ αργότερα όμως, την περίοδο που βρισκόμουν στην Κάλυμνο, που θα ήθελα να ήταν πιο πολλά αλλά για οικονομικούς λόγους έπρεπε να το σταματήσω. Ξέχασα να σου πω βέβαια ότι και την περίοδο που ήμασταν ακόμα στο χωρίο μου και σαν παιδάκι και εγώ πήγαινα στην εκκλησιά, τότε έψελνα οπότε τα πρώτα μου μαθήματα τα πήρα από την βυζαντινή μουσική και αυτό μερικές φορές μου βγαίνει και στα live με τον Σήφη!!!



Ερώτηση: Τι είναι για εσένα μουσική?
Απάντηση: Τι είναι για εμένα η μουσική….. το πάθος μου και η ευκαιρία για να νιώσω άνθρωπός, είναι το ταξίδι μου, ο τρόπος ο δικός μου για να βλέπω τα πράγματα, είναι η διέξοδος μου, ο πόλεμος ανάμεσα στα συναισθήματα μου, όλα αυτά είναι η μουσική για εμένα. Με μία πρόταση λοιπόν, η μουσική είμαι Εγώ.

–Π.Ν.  Και στίχος με μία πρόταση τι είναι για σένα ?
–Α.Χ. Ίσως είναι ο τρόπος για να μπορέσει να εξωτερικεύει ο άνθρωπος τα συναισθήματα του. Να βγάλει από μέσα του όλα αυτά τα που υπάρχουν και τον πνίγουν (άλλοτε καλά και άλλοτε άσχημα)και να τα κάνει φανερά. Ίσως……


Ερώτηση: Συνεργασίες σου και μία που ξεχωρίζεις.

Απάντηση: Έχω παίξει με πάρα πολλούς που σίγουρα θα ξεχάσω κάποιους και δεν το επιθυμώ, όμως εάν μου επιτρέπεις θα αναφερθώ στης μεγάλες μου συνεργασίες που με σημάδεψαν και με έπλασαν. Η πρώτη μου συνεργασία ήταν με τον Αντώνη Χαβαδάκη και διήρκησε περίπου τέσσερα χρόνια. Μεγάλο σχολείο η πρώτη μου συνεργασία. Βλέπεις έπρεπε να τρέξω και εγώ για μαγαζιά για να παίξουμε, να φάω στην μούρη μου την απόρριψη και να μαθαίνω ότι όλα μέσα στην ζωή δεν είναι τόσο ρόδινα, έληξε όμως διότι έπρεπε να φύγει για την Αθήνα και για να σπουδάσω και εγώ. Η δεύτερη μου συνεργασία με τον Νίκο Κυριακάκη που και αυτή διήρκησε άλλα τέσσερα χρόνια. Τι να πω για αυτήν την συνεργασία, υπέροχο ταξίδι γύρισα όλοι την Ελλάδα. Γνώρισα πολύ όμορφους ανθρώπους και καταπληκτικούς , μουσικούς –τραγουδιστές (μεγάλα ονόματα του λαϊκού και του νησιώτικου τραγουδιού ) που συνεργάστηκα και μαζί τους και σίγουρα δεν το πίστευα ότι θα μπορούσα να το πράξω αυτό, όμως και αυτή η συνεργασία έληξε γιατί έπρεπε να υπηρετήσω στο στρατό . Η Τρίτη μου συνεργασία με τον Αντώνη Συφάκη που αυτή διήρκησε άλλα τέσσερα χρόνια σε ένα πολύ όμορφο μέρος με πολύ ωραίους ανθρώπους, στην Κάλυμνο και δούλεψα σε όλα τα Δωδεκάνησα για δεύτερη φορά, όμως και αυτή έληξε διότι έπρεπε να κατέβω για οικογενειακούς λόγους ξανά στο σπίτι μου, και η τελευταία μου συνεργασία με τον Σήφη Λιγοψυχάκη (Στειακό).Όλες μου την συνεργασίες της ξεχωρίζω . Όλες μου έχουν δώσει και από κάτι, είτε μικρό είτε μεγάλο όμως όλες μου η συνεργασίες με έφτασαν εδώ που είμαι τώρα και τους ευχαριστώ όλους πολύ. Σίγουρα η συνεργασία μου με τον Σήφη επειδή είναι ακόμα σε δράση την ξεχωρίζω γιατί το ταξίδι της δεν έχει τελειώσει ακόμα,(και ούτε το επιζητώ) όμως ειλικρινά όλες μου η συνεργασίες είναι μία προς μία ξεχωριστή.


–Π.Ν. Εδώ θα σταθώ λίγο στην πρώτη σου συνεργασία, μου κάνει εντύπωση που τη λες μεγάλο σχολειό, θέλω να ρωτήσω, οποιαδήποτε πρώτη συνεργασία θα ήταν έτσι, συγκεκριμένα .. έτυχε να βιώσεις κάποιες καταστάσεις σε αυτήν που σε ωρίμασαν ή έπαιξε ρόλο το ότι ήσουν έφηβος τότε, και έβλεπες διαφορετικά τα πράγματα ?
–Α.Χ. Ίσως δεν ξέρω να σου απαντήσω πάνω σε αυτό, όμως ξέρω με σιγουριά ότι έμαθα πολλά πράγματα από αυτήν μου την συνεργασία, ήταν η πρώτη μου φορά σε όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με τον όρο συνεργασία, από τα πιο όμορφα μέχρι και τα πιο άσχημα……

Ερώτηση: Θα μου πεις ονομαστικά τις δικές σου δουλείες που έχεις κάνει ?
(Να με κοιτάς.)
Ερμηνεία: Αντώνης Χαριτάκης.
Μουσική:Αντώνης Χαριτάκης.
Στίχοι:Αντώνης Χαριτάκης.

         

Απάντηση: Ξεκινάω με το πρώτο μου τραγούδι που είναι σε στίχο και μουσική δικά μου, Να με Κοιτάς.Μία πολύ όμορφη μπαλάντα γραμμένο στο stoudio του καλού μου φίλου Νίκο Κοκαράκη(Ιάσονας). Δεν είμαι ένας Έλληνας.Το τραγούδι αυτό είναι ένα Ζεϊμπέκικο με σκοπό να πω όλα αυτά που ένιωθα τότε και με έπνιγαν,γραμμένο και αυτό στον φίλο μου τον Νίκο (Ιάσονας).Μην εμπιστεύεσαι γυναίκα (ντουέτο με τον Σήφη).Ένα νησιώτικο κομμάτι σε μία φάση της ζωής μου που τότε είχα χωρίσει και αυτό φαίνεται στον στίχο του,και αυτό γραμμένο στον Νίκο (Ιάσονας).Κλείσε την πόρτα σου καρδία.Ένα όμορφο Κρητικό ακουστικό κομμάτι,γραμμένο στον Νίκο (Ιάσονας) Μείνε εδώ.Ένα πολύ ιδιαίτερο κομμάτι που το αγαπάω πολύ,πάλι ο Νίκος(Ιάσονας) το χεράκι του εκεί.Ο τρόπος.Ένα τραγούδι λαϊκό θα έλεγα εγώ με πολύ όμορφο στίχο και βέβαια ποιος άλλος ο Νίκος (Ιάσονας) πάλι.Και βέβαια το τελευταίο μου τραγούδι που δεν είναι δικό μου ούτε σε στίχο ούτε σε μουσική το (Τρελαίνομαι) σε μουσική του Γιώργου Λουκάκη και στίχο του Γιάννη Γεωργίου, και θα μου επιτρέψεις να σταθώ σε αυτό το σημείο για να τους ευχαριστώ πολύ και τους δύο για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν για να πω ένα δικό τους τραγούδι.

(Δεν είμαι ένας Έλληνας.)
Ερμηνεία: Αντώνης Χαριτάκης.
Μουσική:Αντώνης Χαριτάκης.
Στίχοι:Αντώνης Χαριτάκης.

  


–Π.Ν. Επίσης αν έχεις γράψει μουσική σε κάποια τραγούδια , σε κάποιους καλλιτέχνες .!
–Α.Χ.  Έχω δώσει μουσική σε δύο πρώην συνεργάτες μου. Στον Αντώνη Χαβαδάκη το (φαντασίας παιχνίδι) μαζί με την βοήθεια του Μανόλη Χαβαδάκη(Ξάδερφος του Αντώνη) και στον Νίκο Κυριάκη το (Άλλο ένα στην υγεία μου)μαζί με την βοήθεια του Νίκου.

Ερώτηση: Έχεις δώσει στίχους σου?
Απάντηση: Στίχους ποτέ και σε κανέναν.
Ερώτηση: Γράφεις μουσική και στίχους, τι σε εμπνέει και στα δύο ?
Απάντηση: Η μελαγχολία μου και η φύση (τα πάντα που περιέχουν μέσα την φύση)…….





Ερώτηση: Τι καινούριο ετοιμάζεις?
Απάντηση: Εάν εννοείς από μουσική γράφω πάντα και παντού. Το κινητό μου είναι γεμάτο από δίκη μου μουσική παιγμένα από το στόμα μου, και μετά τα περνάω στο σπίτι με το λαούτο μου.

Ερώτηση: Αντώνη μιας και γράφεις μουσική, τις επτά νότες, με ποια συναισθήματα θα τις ονόμαζες? Με ποιο θα χαρακτήριζες την κάθε νότα..
Απάντηση: Δεν γνωρίζω δεν απαντώ!!!!ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ….
–Π.Ν. Είσαι από τα άτομα που δεν περίμενα να αποφύγουν την ερώτηση…αλλά το σέβομαι και χαμογελώ μαζί σου.!

Ερώτηση: Ποιος σε δίδαξε?

Απάντηση: Τα πρώτα μου μαθήματα τα πήρα από έναν καλό μου φίλο και άξιο λυράρη τον Μανόλη Καπελάκη όταν μετακόμισα στην γειτονιά που μένω μέχρι και τώρα ,και τον ευχαριστώ πολύ, αυτός μου έμαθε τα πρώτα μου πιασίματα στο λαούτο, η μάλλον σε ένα μπουζούκι, με πένα για τότε καλαμάκια του καφέ μέχρι να μου δώσει ο θείος μου ένα δικό του λαούτο του 1972…..Τότε ξεκίνησα να κάνω μαθήματα με τον δάσκαλο μου ,Νίκο Τσαφαντάκη περίπου τέσσερις με πέντε μήνες, έμαθα ότι χρειαζόμουν και μετά ξεκίνησα μόνος μου, και τον ευχαριστώ πολύ και αυτόν!!!

(Ο τρόπος.)
Ερμηνεία: Αντώνης Χαριτάκης.
Μουσική:Αντώνης Χαριτάκης.
Στίχοι:Αντώνης Χαριτάκης.



Ερώτηση: Αν σου έλεγα καταργείτε η λέξη μουσική…. Πως θα αντικαθιστούσες τον όρο, με ποια λέξη θα την βάφτιζες..?
Απάντηση: Δεν νομίζω ότι γίνετε αυτό που μου λες Πόπη. Βλέπεις η μουσική προϋπήρξε πριν τον άνθρωπο. Δεν ανακάλυψε ο άνθρωπος την μουσική αλλά η μουσική τον άνθρωπο!!! 

–Π.Ν. Ανέλυσε μου λίγο σε παρακαλώ αυτό που μου λες..ακόμα και το θρόισμα των φύλλων σαν μουσική ακούγεται όπως και η βροχή… δες το σαν παιχνίδι και δώσε μου ένα ορισμό…

–Α.Χ. Ακριβώς Πόπη τα πάντα γύρο μας είναι μουσική φτάνει να την καταλάβεις και να την διακρίνεις ανάμεσα στον θόρυβο της πόλης. Συνδυάζοντας διάφορους εξωτερικούς ήχους και με λίγη καλή διάθεση και βέβαια την φαντασία που χρειάζεται μπορείς να ακούσεις την ποιο όμορφη ορχήστρα, φτάνει βέβαια να μπορείς να διακρίνεις την μελωδία που σου παίζει η φύση!!!

Ερώτηση: Τι αγαπάς στους ανθρώπους?
Απάντηση: Τα πάντα τους ,φτάνει να μου αποδείξουν ότι είναι άνθρωποι, και βέβαια όσους ξέρουν να γεύονται την ζωή και να την ζούνε!!!



Ερώτηση: Μοίρα, Θεός, θετική σκέψη, λογική σκέψη, τι από όλα , πιστεύεις ότι βοηθούν τον Άνθρωπο?

Απάντηση: Σίγουρα η λογική τον βοηθάει τον άνθρωπο. Ό Θεός, (μεγάλη κουβέντα) και στην πορεία η αρχές και η αξίες ,το γνώθι σ’εαυτόν που λέγανε και η προγονοί μου!!!
(Μείνε εδώ.)
Ερμηνεία: Αντώνης Χαριτάκης.
Μουσική:Αντώνης Χαριτάκης.
Στίχοι:Αντώνης Χαριτάκης.



Ερώτηση: Τι αν μπορούσες θα άλλαζες στον κόσμο?

Απάντηση: Εννοείς στον κόσμο που ζούμε (Γη) η τους ανθρώπους; Γιατί εγώ θα άφηνα τα πράγματα και στης δυο περιπτώσεις έτσι όπως είναι. Βλέπεις από την στιγμή που εγώ σαν άνθρωπος δεν είμαι τέλειος δεν γίνεται να απαιτώ να αλλάξει ο κόσμος για έμενα!!! 

–Π.Ν. Όχι να αλλάξει για εσένα.. Εννοώ κατά τη δική σου άποψη τι θα έκανε τον κόσμο καλύτερο αν γινόταν τι?
–Α.Χ. Αν γινόταν τι;;;; Τι άραγε θα μπορούσε να γίνει έτσι ώστε ο άνθρωπος να σταματήσει να καταστρέφει το σπίτι του;;; Ίσως και λέω ίσως εάν ο άνθρωπος αποφασίσει να βάλει την λογική του σε λειτουργία πλέων, να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα!!!! Ίσως…………
(Μην εμπιστεύεσαι γυναίκα)
Ερμηνεία: Αντώνης Χαριτάκης & Σήφης Λιγοψυχάκης (Στειακός.)
Μουσική:Αντώνης Χαριτάκης.
Στίχοι:Αντώνης Χαριτάκης.


Ερώτηση: Αισθάνεσαι την ανάγκη να ευχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους, και ποιοι είναι αυτοί?

Απάντηση: Εάν σου έλεγα ότι θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που πέρασαν από την ζωή μου θα ήταν υπερβολικό νομίζεις, εγώ όμως δεν το βλέπω έτσι… Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους όσους έχουν περάσει από την ζωή μου είτε για καλό σκοπό είτε για κακό, όλους αυτούς που έμειναν ,είτε για μεγάλο χρονικό διάστημα είτε για μικρό χρονικό διάστημα , γιατί όλοι αυτοί μου διαμόρφωσαν είτε πολύ είτε λίγο τον χαρακτήρα μου και είμαι σήμερα αυτός που είμαι είτε σας αρέσει είτε όχι!!! Χαχαχαχαχα!!!!

.–Π.Ν. Δεν το βλέπω καθόλου υπερβολικό, αντίθετα αυτό που λες δηλώνει ότι είσαι ένας ευγενικός, ειλικρινής, και πολύ συνειδητοποιημένος άνθρωπος..!

Ερώτηση: Θα μου πεις μία σκέψη που κάνεις όταν ξυπνάς και μία πριν κοιμηθείς?
Απάντηση: Να σου πω την αλήθεια όταν κλείνω τα μάτια μου και ξαπλώσω στο κρεβάτι μου δεν σκέφτομαι τίποτα συνειδητά, υποσυνείδητα πάλι μπορεί να περνάνε άπειρες σκέψεις από το κεφάλι μου. Το πρωί πάλι μόλις ξυπνήσω το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι να βγω έξω στο μπαλκόνι μου για πολύ λίγο ίσως και για μερικά δευτερόλεπτα και μετά να συνεχίσω την υπόλοιπη μου ημέρα
.– Π.Ν. χαχαχχαχαχα Τι θέα αντικρίζεις από το μπαλκόνι σου βουνό θάλασσα???

– Α,Χ. Τίποτα από τα δύο, πολυκατοικίες και μόνο πολυκατοικίες, όμως δεν με ενοχλεί και τόσο αυτό, φτάνει που βγαίνω έξω από το μπαλκόνι μου έχω αυτή την ελευθερία κοιτάζω τον ήλιο έχω αυτή την δυνατότητα αυτά χρειάζομαι για μερικά δευτερόλεπτα….. ………. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω!!!

Ερώτηση: Τι σε θυμώνει περισσότερο στις ανθρώπινες σχέσεις?
Απάντηση:Ότι έχει χαθεί ο σεβασμός η επικοινωνία μεταξύ μας και η εμπιστοσύνη προς τον συνάνθρωπο μας, τώρα ο ένας κοιτάζει πως θα βγάλει το μάτι του άλλου και άλλα πολλά που εάν επεκταθώ δεν θα τελειώσω σύντομα.

(Κλείσε την πόρτα σου καρδία.)
Ερμηνεία: Αντώνης Χαριτάκης.
Μουσική:Αντώνης Χαριτάκης.
Στίχοι:Αντώνης Χαριτάκης.



Ερώτηση: Πότε θα έχουμε το πρώτο δικό σου cd ?

Απάντηση: Δεν νομίζω ότι θα βγάλω ποτέ μου cd από δική μου επιλογή όμως, όλα μου τα τραγούδια είναι αναρτημένα στο Δια-δίχτυο Κι είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτό!!!


Ερώτηση: Τα σχέδια σου για το άμεσων μέλλον ετοιμάζεις κάτι καινούργιο?
Απάντηση: Τα σχέδια μου για το άμεσων μέλλον, να ζήσω όσο μπορώ καλύτερα την ζωή που μου έχει απομείνει, να κάνω όσο ποιο πολλές παρέες μπορώ και βέβαια κάποια στιγμή να κάνω και εγώ τη δική μου οικογένεια ….




Ερώτηση: Τι μουσική ακούς ?
Απάντηση: Ακούω τα πάντα που μπορώ να καταλάβω (όχι λόγο γλώσσας)εάν με κατάλαβες, δηλαδή ακούω τα πάντα που μπορούν να αγγίξουν και την ψυχή μου!!!

Ερώτηση: Ποιους καλλιτέχνες θαυμάζεις ?

Απάντηση: Εξήγησε μου πρώτα τι εννοείς με τον όρο καλλιτέχνης, γιατί θαυμάζω παρά πολλούς οργανοπαίχτες, εάν θες να πούμε για αυτούς και βέβαια μπορώ να σου πω αρκετά ονόματα, όμως για εμένα καλλιτέχνης σημαίνει κάτι άλλο, κάτι ποιο βαθύ ποιο δύσκολο, κάτι που να σε φέρνει στα όρια σου και να τα ξεπερνάς χωρίς να σκέπτεσαι της συνέπειες !!!
–Π.Ν. Ωραία λοιπόν πες μου τι σημαίνει για εσένα καλλιτέχνης..!
–Α.Χ.  Είναι πολλά πάρα πολλά τα στοιχεία που χρειάζεται κάποιος για να διακριθεί σαν καλλιτέχνης . θα μιλήσω πάλι όπως το βλέπω εγώ, την δική μου εκτίμηση θα δώσω . Καλλιτέχνης για εμένα είναι αυτός που αφιερώνει την ζωή του όλη στο έργο του, που δεν τον νοιάζει ο κόσμος τι θα πει, που ξέρει ότι θα στραπατσάρει η εικόνα του, που δεν τον περιορίζει η φαντασία του, που δεν γνωρίζει όρια και δεν βάζει φραγμούς , που δεν σταματάει στα πρέπει και στα μη , που τα πάθη του πολλές φορές να τον ρίχνουν στον πάτο, που τον κυριεύει μια δόση τρέλας, που μπορεί μέσα στην ασχήμια του κόσμου να βλέπει το όμορφό και να το εξωτερικεύει ….που που που που!!!!!!! Ίσως όλα αυτά που λέω να έχουν μια δόση αλήθειας, ίσως πάλι όχι αυτό ας το κρίνει ο καθένας μονός του, άλλωστε είναι η δική μου άποψη.
–Π.Ν. Εμείς έχουμε στη μουσική καλλιτέχνες όπως τους περιέγραψες παραπάνω..?
–Α.Χ. Και βέβαια έχουμε δεν γίνεται να μην έχουμε, διαφορετικά όλα θα ήταν στάσιμα δεν θα υπήρχε εξέλιξη.

Ερώτηση: Τι μουσική γράφεις?
Απάντηση: Γράφω τα πάντα από Κρητικό, Λαϊκό, Νησιώτικο , Ηπειρώτικο, γράφω ότι μου έρθει στο μυαλό εκείνη την ώρα δεν περιορίζομαι σε τίποτα.

–Π.Ν. Και κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος...!!

Πόπη θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που μου δίνεις την ευκαιρία και τον τρόπο για να πω κάποια πράγματα και να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν να φτάσω εδώ που είμαι .Εύχομαι να είναι όλοι η άνθρωποι καλά, να περνάνε καλά να διασκεδάζουν όσο ποιο πολύ μπορούν και ποτέ τους να μην σταματήσουν να βρίσκουν αφορμές για να γελάνε!!!Ευχές για υγεία ευτυχία και ψυχική ηρεμία, η αρχέγονος δύναμη ς του κόσμου να μας έχει όλους καλά!!!!



Εγώ  σε ευχαριστώ πολύ Αντώνη Χαριτάκη,που δέχτηκες να μου παραχωρήσεις αυτή τη συνέντευξη, και σου εύχομαι κάθε επιτυχία σε κάθε τομέα της ζωής σου!




Επιμέλεια αφιερώματος : Πόπη Νταβιγλάκη!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου