Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Νίκος Σαπουντζάκης..!

https://www.facebook.com/nikos.sapountzakis.9?fref=ts



Νίκος Σαπουντζάκης.! Αισθάνομαι τυχερή που τον γνώρισα προσωπικά! Ένας εκπληκτικός άνθρωπος, ένας χαρισματικός καλλιτέχνης  με άστρο που λένε ! !Πολυσύνθετο ταλέντο γράφει στίχους μουσική, τραγουδάει, με την ιδιαίτερα χρωματισμένη φωνή του , "μαγευτική" θα σας την περιγράψω! Ένας νέος  μόνο 27
χρονών με ένα τόσο σπουδαίο και πλούσιο  βιογραφικό που  αφήνει άφωνο και τον ποιο ανίδεο άνθρωπο .Είναι ο  δημιουργός του "Δεν μου αρκεί"  όπου ερμηνεύει   ο Νότης Σφακιανάκης, σε ένα δίσκο  που έγινε "επτά" φόρες "πλατινένιος". Επίσης με ένα  δικό του cd με τίτλο "Στον Παράδεισο μια βόλτα" όπου συμμετέχει και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Έχει κάνει πολύ σπουδαίες, και ενδιαφέρουσες συνεργασίες που  παρακάτω θα διαβάσετε  αναλυτικότερα.Δε θα σπαταλήσω όμως άλλο απ' το χρόνο σας σε τυπικές εισηγήσεις, η συνέντευξη μιλάει από μόνη της..! Είπαμε αρκετά, γελάσαμε πολύ , και διασκεδάσαμε ανεπανάληπτα μιας που η συνάντηση μας έγινε στο "ONAR καφέ" του Μιχάλη Σφακιωτάκη όπου και εμφανιζόταν ο Νίκος εκείνη την βραδιά, ευχαριστώ πολύ και τον Μιχάλη για τη φιλοξενία! Κλείνοντας εύχομαι στο Νίκο τα καλύτερα από καρδιάς, και καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνει στη ζωή του !




Καλή σας ανάγνωση και ακρόαση..!!





Καλότάξιδο..!!!! 
Τίτλος: Τριαντάφυλλο..!
Στίχοι, μουσική, ερμηνεία: Νίκος Σαπουντζάκης!


–Π.Ν. Γεια σου Νίκο !!!! γεννήθηκες πριν από 27 χρόνια εδώ στο Ηράκλειο Κρήτης.. Σπούδασες κοινωνικός λειτουργός εδώ πάλι στο Ηράκλειο και η πρώτη σου επαφή με τη μουσική έγινε στο δεύτερο έτος των σπουδών σου.

–Σ.Ν. Ναι στο Ηράκλειο Αλικαρνασσό, συγκεκριμένα μέχρι τα πέντε έξι έμενα Αλικαρνασσό μετά πήγαμε Άγιο Νικόλαο με τους δικούς μου, μετά ξαναγύρισα Ηράκλειο να σπουδάσω κοινωνικός λειτουργός, και έπειτα πήγα στην Αθήνα το 2012 κάπου εκεί.

–Π.Ν. Η πρώτη σου επαφή με την μουσική έγινε στο δεύτερο έτος των σπουδών σου , σε ηλικία?

–Ν.Σ. Ναι, εικοσιένα εικοσιδύο δεν θυμάμαι ακριβώς κάπου εκεί.

–Π.Ν. Πώς προέκυψε αυτό?

–Σ.Ν. Έλα μου ντε; Κανένας από την οικογένειά μου δεν είχε ασχοληθεί με τη μουσική ,μόνο η μητέρα μου έγραφε κάτι στίχους, κάποια ποιηματάκια , και εγώ από μικρός έγραφα ποιηματάκια, αλλά με όργανα μουσική και τα λοιπά, δεν ασχολήθηκε κανένας μου βγήκε έτσι.

–Π.Ν. Εσύ λοιπόν έβαλες το καλλιτεχνικό αίμα στην οικογένεια.. μπράβο Νικο..!! Πρέπει να σου πω βέβαια ότι και μόνο από το βιογραφικό σου έχω μείνει έκπληκτη είσαι μόνο 27 χρονών και έχεις κάνει σπουδαίες συνεργασίες ..! Αξίζει να αναφερθούμε σε αυτές λέγοντας λίγα λόγια για την κάθε μία. Ξεκινώ με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου.


–Ν.Σ. Ο Βασίλης ήταν από τους πρώτους που με βοήθησε, με έχει πάρει και σε κάποιες συναυλίες μαζί και τώρα το καλοκαίρι αλλά και πιο παλιά κι έτσι του πρότεινα να κάνουμε και ένα ντουέτο στον δίσκο που ετοίμαζα τότε το 2014 στο τραγούδι (Στον παράδεισο μια βόλτα).


–Π.Ν. Κάτσε Νίκο εσύ τελείωσες το 2012 κοινωνικός λειτουργός

–Σ.Ν. Ναι δεν είχα πάρει το πτυχίο ακόμα αλλά έφυγα και πήγα στην Αθήνα..

–Π.Ν. Η επαφή σου με αυτούς τους ανθρώπους πως έγινε ήτανε εύκολη?

–Σ.Ν Έτυχε, πήγα στην Αθήνα δεν ήξερα κανέναν άρχισα κι έψαχνα μαγαζιά γιατί είχα παίξει εδώ σε πολλά μαγαζιά και ήθελα να ξεφύγω λίγο από την Κρήτη και γνωριστήκαμε, ο Βασίλης είχε ένα μαγαζί στην Αθήνα ένα μπαρ και πήγαινα συχνά τραγουδούσαμε εκεί με τις κιθάρες και έτσι γνωριστήκαμε..!

–Π.Ν. Χρήστος Θηβαίος?

–.Σ.Ν. Με τον Θηβαίο συνεργαστήκαμε το καλοκαίρι που μας πέρασε, ήταν και ο Βασίλης
(Παπακωνσταντίνου) με τον Θηβαίο και είχα πάει και εγώ και τους άνοιγα εκεί το πρόγραμμα.

–Π.Ν. Με την Ελεονόρα Ζουγανέλη?

–Σ.Ν. με την Ελεονόρα το ίδιο πάλι το καλοκαίρι ήμουν σε συναυλίες μαζί της ,και μαζί με την Αντριάνα την Μπάμπαλη και τον Rous.

–Π.Ν. Μπράβο!!! Μπλέ ?


–.Σ.Ν. Με την Τζώρτζια Κεφαλά είχαμε συνεργαστεί σε μία συναυλία όταν είχα πρωτοανέβει στην Αθήνα , που είχα γνωρίσει κάποια άτομα και που η συναυλία ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό στο Κατράκειο θέατρο στην Νίκαια , ήταν η Τζώρτζια ήταν ο Γιοκαρίνης ήτανε ο Βασίλης ο Καζούλης ήμουν εγώ, και πολλοί άλλοι.

–Π.Ν Αυτές οι συνεργασίες Νίκο ήταν το καλοκαίρι έτσι?

–Σ.Ν Ναι εκτός της Τζώρτζια που ήταν στην αρχή.

–Π.Ν. Στις συναυλίες λοιπόν έλεγες δικά σου τραγούδια αφού είχε ήδη κυκλοφορήσει το δικό σου cd.

– Σ.Ν. Ναι δικά μου έλεγα, η πρώτη μου συμμετοχή σε cd ήτανε το 2011 σε ένα cd που λεγόταν (Δέκα χρόνια ταξίδι) και που συμμετείχε και ο Ψαραντώνης μέσα, ο Παντελής Θαλασσινός και αρκετοί καταξιωμένοι καλλιτέχνες.

–Π.Ν. Με το τραγούδι (Πρώτη Αυγούστου) όπου έχεις γράψει και τους στίχους και τη μουσική , υπέροχα..!! και το τραγουδάς..!

– Σ.Ν. Ναι το οποίο έπαιξε και αρκετά στα ραδιόφωνα το έπαιξε και ο Αρναούτογλου στο Sfera θυμάμαι πριν από κανένα χρόνο.


– Π.Ν. χαχααχχααχα Ναι!! ξέρεις γιατί γελάω όταν έψαχνα τα τραγούδια σου στο youtube το συγκεκριμένο το πέτυχα διαφημιζόμενο στο Sfera 102,2 όπως είπες και γέλασα πολύ με τον Λιανό δεν είχε τύχει ποτέ να τους ακούσω και μου άρεσε ο τρόπος που το παρουσίαζαν όπως επίσης και στον τρόπο που αναφέρθηκαν σε εσένα.!




–Π.Ν. Το 2012 κυκλοφορεί το digital sinlge με τίτλο (Για πάντα θα σε θυμάμαι) ήταν το πρώτο τραγούδι που κυκλοφόρησε δικό σου καθαρά “ερμηνεύτηκα” στο διαδίκτυο σε στίχους και μουσική του (Σταύρου Ζαχαρία) μετά την (Πρώτη Αυγούστου) που ήταν εξολοκλήρου δικό σου.

– Σ.Ν. Ναι.

–Π.Ν. Μετά έρχεται το 2013 το cd του Νότη Σφακιανάκη με τίτλο (Δεκαέξι αυτοτελής ιστορίες) όπου υπάρχει το κομμάτι (Δεν μου αρκεί ) σε στίχους και μουσική δική σου, μίλησέ μου λίγο για αυτή σου την συνεργασία .

–Σ.Ν. Ναι με τον Νότη έχουμε παλιά ιστορία εγώ τον ακούω από μικρό παιδί, του είχα στείλει ένα δίσκο έτσι για πλάκα να δω αν θα τον ακούσει τότε ήτανε Θεσσαλονίκη,

–Π.Ν. Συγνώμη που σε διακόπτω αλλά θέλω να σε ρωτήσω κάτι για τον Νότη που έχω ακούσει να μου πεις αν ισχύει, είναι αλήθεια ότι έχει μάνατζερ?

– Σ.Ν. Μανατζερ;

– Π.Ν. Ναι ότι επιλέγει άλλος δηλαδή , τι τραγούδια θα πει.

–Σ.Ν. Λάθος έχεις μάθει γιατί ο ίδιος κάνει κουμάντο σε όλα βασικά, μέχρι και στο τι θα φορέσει η χορεύτρια που θα χορέψει κάνει κουμάντο αυτός, στο μαγαζί όλα περνάνε από το χέρι του. Από άτομα που δεν έχουν άμεση επαφή με τον Νότη, τα τραγούδια πάνε στον παραγωγό του για να του τα δώσει να τα ακούσει, ήτε είναι καλό το τραγούδι ήτε όχι  τ’ ακούει ο Νότης όλα τα τραγούδια τ' ακούει και εκείνος επιλέγει.

.–Π.Ν. Ευχαριστώ! Για πες μου τώρα με εσένα πως έγινε?

– Σ.Ν.Εγώ του είχα στείλει ένα Demo με πέντε τραγούδια εν τω μεταξύ δεν είχα βάλει το όνομά μου κάτι είχε γίνει και με ψάχνανε για δυο τρεις μήνες, γιατί νόμιζα ότι θα το έδινε κάποιος γνωστός τελικά του το έδωσε και δεν του είπε από ποιον είναι, μεγάλη ιστορία, ώσπου τελικά με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι ήθελε να του στείλω άλλο ένα cd και με άλλα τραγούδια και του έστειλα σύνολο έντεκα τραγούδια, από εκεί επέλεξε το ένα το (Δε μου αρκεί) και ο δίσκος έγινε επτά φορές πλατινένιος.
–Π.Ν. Πώς ένιωσες με  αυτό?


–.Σ.Ν. Είμαι λίγο χαμηλών τόνων και ενώ μπορεί να ενθουσιαστώ, δεν το δείχνω στον κόσμο αλλά ένιωσα πολύ όμορφα..! Γιατί τον εκτιμώ σαν καλλιτέχνη πάρα πολύ, μου αρέσει πολύ η φωνή του και τα τραγούδια του.

Ο Νικος Σαπουντζάκης βραβεύεται για το τραγούδι του ''ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ'' στον δισκο του Νότη Σφακιανάκη, "Δέκα αυτοτελείς ιστορίες " ο οποίος έγινε επτά φορές πλατινένιος!


–Π.Ν. Το 2013 επίσης παρουσιάζεις το τραγούδι (Να αδράξεις στο σκοτάδι) το οποίο ερμηνεύεις με τον Αργύρη Λούλατζη.

–Σ.Ν. Ναι ήταν λίγο πριν βγει το πρώτο cd μου, και κάπως βοήθησε και ο Νότης σ’ αυτό γιατί με πήγε στην Cobalt Music στην εταιρία που έχει βγάλει το δικό του cd τ και μου προτάθηκε  εκεί το cd , και αυτό ήταν το πρώτο τραγούδι που βγάλαμε σαν sinlge πριν κυκλοφορήσει , και το μόνο που δεν έχω γράψει εγώ όλα τα υπόλοιπα είναι Νίκος Σαπουντζάκης στο συγκεκριμένο συμμετέχω ερμηνεύτηκα.

–Π.Ν. Και το 2014 λοιπόν κυκλοφόρησε ολοκληρωμένη η πρώτη δισκογραφική σου δουλεία με τίτλο (Στον παράδεισο μια βόλτα) στην οποία συμμετέχει ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, στο ομώνυμο κομμάτι του δίσκου.

– Σ.Ν. Ναι!  Και ο Αργύρης Λούλατζης, ο Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης από δω από το Ηράκλειο ο οποίος είναι και πολύ φίλος μου, και ο Fabrizio Polenghi ένας Ιταλός καλλιτέχνης.

 –Π.Ν. Με αυτόν τον Ιταλό καλλιτέχνη πως έγινε και συνεργαστήκατε?

–Σ.Ν. Από έναν φίλο μου απ’ τον Άγιο του έστειλε το τραγούδι και του άρεσε και έβαλε Ιταλικά λόγια.

–Π.Ν. Για μίλησέ μου λίγο για τον συντοπίτη μας εδώ, δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά τον  θαυμάζω πάρα πολύ..!!

–Σ.Ν. Για τον Γιώργο τι να σου πω, "αδελφός" μου είναι. Ο Γιώργος είναι από τα πρώτα άτομα που με βοήθησε είχε ένα μαγαζί τότε στο Ηράκλειο που έπαιζα εκεί κάθε Πέμπτη το ίδιο που έχει τώρα αλλά ήταν μπαρ τότε το Novo ,η κουκουβάγια που υπάρχει τώρα Γιώργου του είναι.



–Π.Ν. Εκεί έκανε την παρουσίαση του cd του αλλά δεν το ήξερα ότι είναι δικό του.!

–Σ.Ν. Ναι με τον Ζερβάκη είμαστε πολύ φίλοι.!

–Π.Ν. Και στο cd σου συμμετέχει φωνητικά στο τραγούδι (Κρίνα λευκά) το όποιο είναι υπέροχο, και το έχετε κάνει και βίντεο κλιπ.

–Σ.Ν.Ναι στο ίδιο cd υπάρχει άλλο ένα κομμάτι με τίτλο (Στα μισά του φεγγαριού) το όποιο και αυτό έχει γίνει βίντεο κλιπ και παίζει μέσα ο Κώστας Βουτσάς, και ο Μιχάλης ο Ιατρόπουλος.



. –Π.Ν. Με πας παρακάτω έτσι;

–Σ.Ν. Ναι γιατί ξέρω που θα πας.

(Γελάμε)

–Π.Ν. Το 2014 λοιπόν γραφείς τη μουσική των τραγουδιών στη παράσταση του Κώστας Βουτσά, και της Αλικης Κατσαβού (''Ενας στρογγυλοκέφαλος στη χώρα των μυτεροκεφάλων'') στην όποια πρωταγωνιστεί ο Κώστας Βουτσάς, και τα τραγούδια στην παράσταση τα ερμηνεύεις ζωντανά εσύ.. μίλησέ μου για αυτήν την εμπειρία σου ,πως προέκυψε,και πως ένιωσες πλάι στον Κώστα Βουτσά?

–Σ.Ν .Καταρχήν η συνεργασία προέκυψε από την Αλίκη η οποία είναι και γυναίκα του τώρα, παντρευτήκανε πρόσφατα με είχε δει στο ίντερνετ και μου είπε ότι ετοιμάζουνε μία θεατρική παράσταση με τον Κώστα τον Βουτσά, και μου πρότεινε να γράψω την μουσική στα τραγούδια, έγραψα την μουσική στα τραγούδια, και έπαιξα και σε κάποιες παραστάσεις ζωντανά,

– Π.Ν. Πρέπει να έχει χιούμορ και στην προσωπική του ζωή.



–Σ.Ν. Ε εντάξει ο Βουτσάς είναι ιστορία μεγάλη, είναι φοβερός τύπος και έχει και πολύ ενέργεια, αυτός έχει πιο πολύ ενέργεια από εμένα που είμαι εικοσιεπτά και είναι ογδονταέξι φαντάσου, τον αγαπάω πολύ τον κύριο Κώστα με βοήθησε και αυτός πολύ.

–Π.Ν. Νιώθεις για κάποιους ανθρώπους ευγνωμοσύνη έτσι, γιατί αναφέρεσαι και λες , ότι και αυτός με βοήθησε πολύ και το λες πολύ εγκάρδια, λάμπουν τα μάτια σου..!

–Σ.Ν. Ναι αφού με βοήθησαν γιατί να μη το πω; Δεν είναι όλοι πρόθυμοι να βοηθήσουν.!

–Π.Ν. Το 2015 κυκλοφορεί το βίντεο κλιπ που προείπες παραπάνω στα (Μισά του φεγγαριού) με πρωταγωνιστές τον Κώστα Βουτσά και τον Μιχάλη Ιατρόπουλο στίχοι, μουσικοί, ερμηνεία, δική σου καταπληκτικό μπορώ να πω μου αρέσει λιγάκι περισσότερο από τα υπόλοιπα..!!

–Σ.Ν. Ναι είναι στο δίσκο και αυτό μέσα είναι και το αγαπημένο μου τραγούδι, από τον δίσκο, ερωτικό κομμάτι , και μετά την συνεργασία που είχα με τον Βουτσά του πρότεινα να έρθει στο κλιπάκι φιλικά χωρίς χρήματα φυσικά, κ.τ.λ. μαζί με τον Μιχάλη τον Ιατρόπουλο ο οποίος είναι πολύ φίλος μου.


–Π.Ν. Τώρα εμένα γιατί μου θυμίζει κάτι αυτό το τραγούδι έχει παιχτεί σε κάποιο σήριαλ ?

 –Σ.Ν. Όχι έχει παιχτεί όμως πολύ από τα ραδιόφωνα…

–Π.Ν. Ας πάμε σε λιγάκι πιο προσωπικές ερωτήσεις..!

–Π.Ν. Που νομίζεις ότι το οφείλεις αυτό Νικό ? Στο ταλέντο σου, στην τύχη, στις γνώσεις, στις γνωριμίες σου?

–Σ.Ν. Δεν έχω γνώσεις στη μουσική ούτε στο τραγούδι, μόνος μου έμαθα να τραγουδάω και να παίζω.

–Π.Ν. Δεν έχεις παρακολουθήσει καθόλου κάποια μαθήματα .

–Σ.Ν. Όχι θα έπρεπε κανονικά αλλά δεν έχω κάνει. Κάπου το 2010 πήρα μια κιθάρα άρχισα να γρατζουνάω, είχε βγει και το ίντερνετ και ήταν πιο εύκολο απ το youtube να βλέπεις πως παίζει κάποιος και έμαθα μόνος μου κιθάρα .



–Π.Ν. Στο να γράφεις μουσική δεν προϋποθέτει κάποιες βασικές γνώσεις έστω?

–Σ.Ν. Τα ακόρντα έχω μάθει μόνο, δηλαδή το πώς να πατάς στην κιθάρα επάνω για να ακούγεται η μια της χορδή αυτό, ούτε ορθοφωνίες έχω κάνει μουσική σε μουσικά όργανα ούτε τίποτα.

–Π.Ν. Μπράβο Νικό είσαι αυτοδίδακτος .!Πως νιώθουν οι γονείς σου για αυτό καταρχήν πόσα παιδιά είστε?

–Σ.Ν. Είμαστε δυο παιδιά ,έχω μια αδελφή που είναι και αυτή κοινωνική λειτουργός, στην αρχή τους φάνηκε περίεργο γιατί σου λέω δεν ασχολούνταν κανένας με τη μουσική, φαντάσου ότι για να πείσω την μάνα μου να μου αγοράσει μια κιθάρα τότε, σε αυτήν την ηλικία που ήμουνα, της είπα άμα σου τραγουδήσω, και σου αρέσει θα μου πάρεις μια κιθάρα; ”Ξέρεις γελούσε…” Μου λέει ναι θα σου πάρω, της τραγούδησα και έπαθε πλάκα δεν το περίμενε.

–Π.Ν. Εμ, αναμενόμενο ήταν..!! Μου είπες ότι η μητέρα σου γραφεί , σου έχει γράψει κάτι ώστε να σκεφτείς να το μελοποιήσεις?

–Σ.Ν. Ναι κάποια στιγμή θα το κάνω δε μου βγαίνει ακόμα, γιατί έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τη μαμά μου και δε μου βγαίνει ακόμα να κάνουμε ένα τραγούδι μαζί, τη βλέπω πιο πολύ σαν μάνα μου παρά σαν συνεργάτη , και γράφει πιο περίεργα από εμένα πιο ποιητικά και μου φαίνεται δύσκολο να μελοποιήσω κάτι τέτοιο αλλά στο μέλλον θα γίνει.

– Π.Ν. Εύχομαι να γίνει..!!
 Γράφεις στίχους μουσική τραγουδάς παίζεις κιθάρα? !! Ποιο από όλα αυτά σε ευχαριστεί περισσότερο… ?

–Σ.Ν. Να τραγουδάω, αν μπορούσα δε θα έπιανα καθόλου κιθάρα στα χέρια μου μόνο θα τραγούδαγα απλά επειδή οι καταστάσεις είναι δύσκολες και στα μαγαζιά, δεν μπορείς να έχεις δέκα μουσικούς πλέων να σου παίζουνε.

–Π.Ν Θα μπορούσες να το κάνεις αυτό ,συνήθως όσοι παίζουν κάτι νιώθουν κάπως να είναι με άδεια χεριά και να τραγουδούν μόνο .

–Σ.Ν. Μα είναι κάπως στην αρχή γιατί έτσι έχω συνηθίσει, αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να μη παίζω και εγώ κιθάρα, προς το παρόν παίζω.. ,

–Π.Ν Κάτω από ποιες συναισθηματικές συνθήκες γράφεις στίχους μουσική ή γραφείς πάντα?

–Σ.Ν. ‘Όχι δε γράφω πάντα συνήθως όταν είμαι λυπημένος , και συνήθως μου βγαίνει εκεί που δεν το περιμένω, δηλαδή δεν έχω προγραμματίσει ποτέ ότι θα γράψω ένα τραγούδι όταν προσπάθησα να το κάνω δε μου βγήκε τίποτα .




–Π.Ν. Έχω ακούσει από άλλους καλλιτέχνες που γράφουν και εκείνοι μουσική ότι γράφοντας τη μουσική τους βγαίνει παράλληλα και ο στίχος, εσένα σου συμβαίνει αυτό?

–Σ.Ν. Εμένα μου βγαίνει μονοκόμματα το τραγούδι όπως είναι, μου βγαίνει στο μυαλό μου κατευθείαν το κομμάτι, με στίχο και μουσική, δηλαδή ότι έχω γράψει δεν το έχω αλλάξει μετά. Όπως καθόμαστε τώρα μπορεί να μου έρθει ένα τραγούδι ολόκληρο μουσική στίχο και τη μελωδία και έτσι κάθομαι και γράφω.

– Π.Ν. Και όταν είσαι σε μία παρέα και σου έρθει η έμπνευση τι κάνεις ? Μπορεί να πάω κάπου να το ηχογραφήσω με τη φωνή μου ,και να ξαναπάω στην παρέα.

–Π.Ν. Το κάνεις όμως ε δεν το αφήνεις..

–Σ.Ν. Ναι αλλά να μη με βλέπει κάποιος, γιατί… δηλαδή εδώ που μιλάμε τώρα άμα κάθομαι και σου τραγουδάω στο άσχετο ε, είναι κάπως..

” Γελάμε”



–Π.Ν. Λοιπόν Νίκο θέλω να μου πεις τώρα τι είναι για εσένα μουσική , είναι μια ερώτηση που γίνεται σε όλους τους καλλιτέχνες που έχω την τιμή να μου παραχωρήσουν συνέντευξή τους!!

–Σ.Ν. Είναι τρόπος ζωής , για εμένα τώρα σου λέω δεν ξέρω οι άλλοι πώς το βλέπουν αν περάσει κάποιο διάστημα και δε πάω να τραγουδήσω σε ένα μαγαζί, ή δε τραγουδήσω και σπίτι μόνος μου να γράψω ένα τραγούδι, νιώθω σαν να είμαι σε απόλυτη απραξία να μη κάνω τίποτα, δηλαδή το χρειάζομαι πώς να στο πω το έχω ανάγκη να το κάνω,

–Π.Ν. Την ίδια ανάγκη νιώθεις και με το στίχο?

–Σ.Ν. Όχι με το τραγούδι περισσότερο.

–Π.Ν. Νίκο, επτά νότες αυτήν την ερώτηση την κάνω για εμένα, θα με βοηθήσει σε κάτι που θέλω να γράψω, όποιον έχω ρωτήσει βέβαια θα σου πω ότι  απάντηση δεν έχω πάρει. Θα ήθελα στην κάθε νότα να μου έδινες και .ένα συναίσθημα..! .

”Γελάμε“

–Σ.Ν. Κοίτα όταν ακούω μία Ντο είναι κάτι χαρούμενο, όταν ακούω μία Ρε είναι κάτι που με πάει σε κάτι πιο θλιμμένο αλλά όχι τόσο, στη Μι είναι του θανατά, δηλαδή πολύ θλίψη, τώρα για τις άλλες τι να σου πω εμένα η αγαπημένη μου είναι η Μι Μινόρε ας πούμε στη Μι νότα έχω γράψει πολλά κομμάτια.
–Π.Ν. Η Φα?
–Σ.Ν. Η Φα τι να σου πω αδιάφορη μου φαίνεται, και η Σολ που είναι μες την τρελή χαρά κι αυτή, περισσότερο απ’ τη Ντο, τώρα συναισθήματα δεν μπορώ να σου περιγράψω για τις νότες.

–Π.Ν Όχι με κάλυψες.

–Σ.Ν. Γιατί ξέρεις κάτι, για να γράψεις ένα λυπητερό κομμάτι, δεν μπορείς να είναι αυτούσιο λυπημένο, πάντα περνάει από ένα ακόρντο μία νότα που είναι χαρούμενη οπότε όλα συνδυάζονται κατάλαβες, δηλαδή δεν μπορείς να έχεις τη λύπη άμα δεν έχεις και τη χαρά μαζί , όλα συνδυάζονται, και στη ζωή έτσι είναι..!

–Π.Ν. Κατάλαβα!! Σε ευχαριστώ εμένα με κάλυψες..!!
 Έχεις γράψει κάποιο τραγούδι για συγκεκριμένο πρόσωπο? Αν δεν θέλεις δεν απαντάς.!

–Σ.Ν. Ναι έχω γράψει... έχω γράψει το (Καλέ μου Άγγελε) που το τραγουδάει ο Νότης για ένα άτομο που δεν είναι πλέων στη ζωή αυτό μόνο θα σου πω.

–Π.Ν. Ναι του το έδωσες το 2014 και είναι στο cd του Νότη Σφακιανάκη, με τίτλο (Μαζί) που υπογράφεις πάλι σε στίχο και μουσική..! Τι θαυμάζεις στους ανθρώπους?

Ο Νότης Σφακιανάκης μιλάει για τον  Νίκο Σαπουντζακη, δημιουργό του  τραγουδιού. 
"Καλέ μου Αγγελε".!



–Σ.Ν. Την αλήθεια, άμα είναι αληθινός ο άλλος όλα τα άλλα…

–Π.Ν. Εσύ Νίκο θεωρείς τον εαυτό σου αληθινό ειλικρινή?

–Σ.Ν. Είναι δύσκολο να είσαι αληθινός πάντως.

– Π.Ν. Είσαι αληθινός όμως ..!!

“Γελάμε”

–Σ.Ν. Ναι τώρα αυτό που είπα είναι αληθινό μάλλον.

”Γέλιαα”

–Σ.Ν.Είναι δύσκολο να είσαι αληθινός πάντα, είναι κάποιες καταστάσεις που δεν χρειάζονται να γίνονται , και να πεις ένα ψεματάκι ή να κάνεις τον αδιάφορο.

–Π.Ν. Να πεις ψέματα ή να κρύψεις την αλήθεια δηλαδή?

–Σ.Ν. Και το να κρύψεις την αλήθεια το ίδιο είναι....

–Π.Ν. Τι δε συγχωρείς?

–Σ.Ν. Όλα τα συγχωρώ.!

–Π.Ν. Μη το λες αυτό γιατί γίνεσαι εκμεταλλεύσιμος.

– Σ.Ν. Δεν έχω πρόβλημα σου λέω, ο κάθε άνθρωπος παίρνει αυτό που του αξίζει έτσι και αλλιώς… (Με θαυμασμό του λέω, ότι θα το γράψω αυτό που είπε, και ατάραχος μου απαντάει γράψτω…!!)

–Π.Ν. Αγάπη, έρωτας, φιλία, τι ρόλο παίζουν στη ζωή σου?



–Σ.Ν. Ε, όλα πρέπει να υπάρχουν, όταν λείπει ένα από όλα αυτά είναι σαν να ένα παζλ που δεν είναι ολοκληρωμένο.

–Π.Ν. Έχεις φίλους?

–Σ.Ν. Έχω φίλους λίγους, και οι περισσότεροι δεν είναι στο χώρο της μουσικής.

–Π.Ν. Έχεις αντιπαραθέσεις με φίλους?

–Σ.Ν. Όσο μεγαλώνω όχι δεν έχω όταν ήμουν πιο μικρός ναι .

–Π.Ν. Τι μουσική ακούς?

–Σ.Ν. Από όλα τα είδη ,ότι με κάνει να αισθάνομαι όμορφα, δεν έχω γούστο συγκεκριμένο, δηλαδή μπορεί να ακούσω Καζαντζίδη, και μετά να βάλω να ακούσω κλασική μουσική, Τσαϊκόφσκι ας πούμε, μου αρέσουν όλα , όλα τα είδη αλλά σε όλα τα είδη υπάρχει η καλή μουσική και η άσχημη μουσική , ότι γεμίζει εμένα ακούω ,αλλά δε μου αρέσει και να κατηγοριοποιώ τη μουσική, να λέω έντεχνο, άτεχνο, λαϊκά.

–Π.Ν. Καλά που αναφέρθηκες σε αυτό , και να σου πω στεναχωριέμαι γιατί ακούω συχνά να λένε αυτός είναι έντεχνος, θα σου πω για εμένα ο Καρράς ας πούμε θεωρείται λαϊκός, και αυτοματα για κάποιους άτεχνος,  εμένα μου αρέσει πολύ.!

–Σ.Ν. Γιατί ο Μητροπάνος παράδειγμα που είναι ας πούμε λαϊκός δεν είναι διαδεδομένος γενικά σε όλα τα είδη μουσικής; Ναι είναι λίγο ατυχές να λέμε, αυτό είναι έντεχνο το άλλο δεν είναι.

–Π.Ν. Νίκο, εσύ βάση αυτά που προαναφέραμε θεωρείσαι έντεχνος , στο πρόγραμμα σου βάζεις πιο λαϊκά τραγούδια μέσα ?

–Σ.Ν. Εγώ έχω μια αδυναμία στους καλλιτέχνες που πιάνουνε λίγο όλη την γκάμα, δηλαδή ας πούμε μ’ αρέσει ο Πάριος πολύ, μπορεί να τραγουδήσει και στο μέγαρο μουσικής και στα μπουζούκια , το έχει κάνει κιόλας. ή ο Μητροπάνος έχει τραγουδήσει στο Ηρώδειο, έχει τραγουδήσει και στο μέγαρο, έχει τραγουδήσει και στα μπουζούκια, και τα τραγούδια τους είναι διαχρονικά, η διαχρονική μουσική μου αρέσει αυτό μου αρέσει αυτό που μένει και δεν είναι κονσέρβα του μήνα,ναι  λέω και λαϊκά αλλά τα λέω με τον δικό μου τρόπο.



–Π.Ν. Θα σε ακούσω απόψε..!!
Πως θα μου περιέγραφες τον εαυτό σου, πες μου τρεις βασικές άξιες που πιστεύεις τηρείς και δεν θα αλλάξεις ποτέ.

.–Σ.Ν. Η οικογένεια είναι πολύ ψηλά για μένα, η μουσική είναι πολύ ψηλά για μένα, και ο εαυτός μου δεν είναι πολύ ψηλά για εμένα, πρέπει να τον κάνω λίγο πέρα για να καλύψω τα άλλα.

–Π.Ν. Εννοείς?

–Σ.Ν. Μερικές φορές κάνω λάθη.

Π.Ν. Καταπιέζεσαι εσύ για να ικανοποιήσεις την οικογένεια?


–Σ.Ν. Όχι μόνο την οικογένεια γενικά, ή για να κάνω κάτι στη μουσική που μ’ αρέσει, μπορεί να.. τώρα πώς να στο πω…
– Π.Ν .Να στερηθείς μία βόλτα με ανθρώπους που αγαπάς ας πούμε?

–Σ.Ν. Όχι απλά δε σκέφτομαι τόσο πολύ τον εαυτό μου όσο άλλους ανθρώπους αυτό. Θέλω πρώτα να είναι οι άλλοι χαρούμενοι και μετά εγώ .

–Π.Ν. Είσαι δοτικός δηλαδή..

–Σ.Ν. Μάλλον αλλά δεν είναι και πολύ καλό πάντα αυτό.

–Π.Ν Έχεις δίκιο δεν είναι…
Ποια προσόντα θεωρείς ότι πρέπει να έχει ένας καλλιτέχνης για να τον πεις καταξιωμένο ?

–Σ.Ν. Καταξιωμένος καλλιτέχνης για εμένα είναι αυτός που τα τραγούδια του τα έχει μάθει ο κόσμος, και σε στιγμές εύκολες ή δύσκολες τα σιγοτραγουδάει, και επίσης πρέπει να είναι ταπεινός, σωστός, και αληθινός.

–Π.Ν. Μου είπες έχεις τελειώσει κοινωνικός λειτουργός , το ασκείς το επάγγελμα?

–Σ.Ν. Όχι, τώρα  είχα και το στρατό 9 μήνες, πριν ναι για ένα χρόνο αλλά είναι δύσκολο και αυτό αυτή τη στιγμή να το κάνεις, επειδή δεν υπάρχουν δουλείες. .

–Π.Ν. Αυτό το επάγγελμα τι σε έκανε να το ακολουθήσεις?

–Σ.Ν. Άμα σου πω ότι έγινε τυχαία, και εγώ και η αδελφή μου σπουδάσαμε κοινωνικοί λειτουργοί και έγινε τυχαία, ήταν από τα επαγγέλματα που μπορούσαμε να περάσουμε  στη σχολή λόγων των μορίων, παρόλο που έγινε τυχαία όμως μου άρεσε στην πορεία.



–Π.Ν. Τι ήθελες να σπουδάσεις αρχικά, τι είχες σαν όνειρο?

–Σ.Ν. Ήθελα να γίνω δημοσιογράφος, αλλά ευτυχώς που δεν έγινα.

–Π.Ν. Γιατί επειδή είσαι ειλικρινής?

–Σ.Ν. Δε θα μου άρεσαν πολλά πράγματα, γιατί έχω δει πολλά πράγματα στη δημοσιογραφία μέσα.

– Π.Ν. Για μίλησέ μου λίγο για αυτό..

–Σ.Ν.Τι να σου πω, και στα ραδιόφωνα και στις τηλεοράσεις, κοιτάνε την τσέπη τους δεν δείχνουν την αλήθεια , όταν ανακαλύψουν κάποιον ο οποίος κάνει κάτι καλό, δεν νοιάζονται απλά θέλουν να κερδίσουν κάτι από αυτό και μετά να το δείξουνε αλλιώς δεν το δείχνουν ποτέ.

–Π.Ν. Πρέπει να πληρώσεις για να γίνει διαφήμιση.

–Σ.Ν. Καλά αυτό δεν το συζητάμε, παντού πιστεύω.

–Π.Ν. Υπάρχει κάτι που δε σου αρέσει στον καλλιτεχνικό χώρο το οποίο αν σου δινόταν η ευκαιρία θα το άλλαζες και ποιο είναι αυτό?

–Σ.Ν. Ναι, τα τραγούδια του μήνα, με εκνευρίζουν δε μ’ αρέσουν καθόλου.

–Π.Ν. Εννοείς?

–Σ.Ν Τα τραγούδια τα οποία γίνονται με κάποιο σκοπό, για να παίξουνε ένα δύο μήνες το πολύ, και μετά δεν θα τα θυμάται κανένας, και οι καλλιτέχνες της μίας χρήσης, δε μου αρέσει πολύ αυτό.

–Π.Ν. Υπάρχει αυτό??

–Σ.Ν. Χαμός γίνεται, γενικά στην μουσική βιομηχανία από αυτού του είδους την ποιότητα..

–Π.Ν. Αυτό ήθελες να μου πεις προηγούμενος με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης?

–Σ.Ν. Ναι. Αυτό κάνει κακό στη μουσική, ίσως όμως κάνει και καλό, γιατί ξεχωρίζεις τα καλά κομμάτια και τους ποιοτικούς καλλιτέχνες, και μη παρεξηγηθώ, ποιοτικό δεν εννοώ σαν είδος πλέον.

–Π.Ν. Ετοιμάζεις κάτι καινούριο?

–Σ.Ν. Ναι κοιτά εγώ θα ετοιμάσω τώρα το δεύτερο δικό μου cd σιγά σιγά ,μέσα από κάποια εταιρία θα δούμε, ή στην εταιρία που είμαι τώρα η σε κάποια άλλη, πρέπει να μπω στούντιο έχω καταλήξει στα τραγούδια και πιστεύω μέχρι τον επόμενο χρόνο να έχει βγει.

–Π.Ν. Δικά σου πάλι όλα τα τραγούδια?

–Σ.Ν. ‘Όχι όλα δικά μου, αυτή τη φορά θα συμμετέχουν κι άλλοι δημιουργοί, μέσα και αναγνωρισμένοι. .

–Π.Ν. Και ερμηνευτές ?

–Σ.Ν Ερμηνευτές δεν ξέρω ακόμα θα δούμε. Και επίσης ετοιμάζουμε μια δουλειά , με συμμετοχές από πολύ καταξιωμένους καλλιτέχνες, και θα είμαι και εγώ μέσα και πιστεύω μέχρι το καλοκαίρι θα έχει βγει.

–Π.Ν. Μπράβο Νίκο καλή επιτυχία σου εύχομαι σε ότι ετοιμάζεις και σε ότι προκύψει στο μέλλον..!!
Τα σχέδια σου για το μέλλον τι σκέφτεσαι?

–Σ.Ν Υγεία και όλα τα άλλα έρχονται, για όλους μας , τα σχέδια μου τώρα όσο αφορά τη μουσική θα επιστρέψω Αθήνα , θα κάνω επαφές με μαγαζιά, και θα ασχοληθώ με όλα όσα σου είπα και πριν, τα cd και ότι προκύψει..!





Εδώ φτάσαμε στο τέλος της κουβέντας μας θα ήθελα να σου πω χάρηκα πάρα πολύ για την γνωριμία και σε ευχαριστώ επίσης παρά πολύ που δέχτηκες να μου παραχωρήσεις αυτή την συνέντευξη εύχομαι κάθε επιτυχία σε κάθε τομέα της ζωής σου να είσαι καλά πάντα και ευτυχισμένος!!

Επιμέλεια αφιερώματος: Πόπη Νταβιγλάκη..! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου