Όπως όλοι οι άνθρωποι λειτουργούν και έχουν υποχρεώσεις, έτσι έχουν και απαιτήσεις, δεν μπορείς εσύ να είσαι απέξω, κάποιους τους υπομένεις, κάποιους τους βοηθάς, κάποιους τους αγαπάς, κάποιοι σε αγαπούν, κάποιοιτους αγαπάς, κάποιοι σε αγαπούν, κάποιοι σε βοηθούν, δεν είμαστε μόνοι μας, όλοι χρειαζόμαστε στήριξη και την αγάπη, είτε είναι από φίλους, είτε από συγγενείς, από την οικογένεια. Έχουμε ανάγκη όλοι από αγάπη.
1)Φαίνεται ότι έχετε ανθρώπους που σας στηρίζουν, σας αγαπούν. Αυτό σας έκανε να συνεχίσετε;
Όπως όλοι οι άνθρωποι
λειτουργούν και έχουν υποχρεώσεις, έτσι έχουν και απαιτήσεις, δεν
μπορείς εσύ να
κάποιους τους υπομένεις, κάποιους τους
βοηθάς, κάποιους
«…Τίποτα δεν είσαι, πιάσαμε το μικρόφωνο και γίναμε μάγκες… προσπαθώ να είμαι ολιγαρκής, συνετός και ταπεινός… Είπα στην κόρη μου που είναι και μουσικός, μόλις με ακούσεις και δεις ότι δεν…, να με πιάσεις από το αυτί και να μου πεις άντε μπαμπά μου τώρα πήγαινε στα λάχανα και στα μαρούλια… …η διαδρομή που έχω κάνει, τουλάχιστον τα μισά χρόνια ήμουν τραγουδιστής της πείνας… όταν ήρθαν κάποια στιγμή, (ούτε που το κατάλαβα), κάποιες μικρές επιτυχίες, δεν τρελάθηκα, δεν πήραν τα μυαλά μου αέρα…»
2)Έχετε μια σπουδαία μουσική διαδρομή, η οποία δεν ήταν εξ’ αρχής εύκολη. Αντιμετωπίσατε πολλές δυσκολίες αλλά τα καταφέρατε. Ξεκινήσατε από την Ρόδο;
Από μια ταβέρνα που δούλεψα λίγο και μετά πήγα στη Θεσσαλονίκη και γύρναγα στην επαρχία στα λαϊκά μαγαζιά.
Δεν ήταν όλα τα χρόνια της καριέρας μου ρόδινα, η διαδρομή που έχω κάνει, τουλάχιστον τα μισά χρόνια ήμουν τραγουδιστής της πείνας, απλά συντηρούσα την οικογένεια μου, αλλά αυτό δεν με έκανε ούτε να δυσανασχετήσω, ούτε να μην είμαι ευχαριστημένος γιατί έκανα αυτό που αγαπάω και παράλληλα μεγάλωνα και τα παιδάκια μου, τι άλλο να θέλω;
Δεν επιδίωξα ποτέ να σκαρφαλώσω, «να γνωρίσω ανθρώπους», είμαι πολύ κακός σε ότι αφορά δημόσιες σχέσεις, δεν κολλάω πουθενά και όταν ήρθαν κάποια στιγμή, (ούτε που το κατάλαβα), κάποιες μικρές επιτυχίες, δεν τρελάθηκα, δεν πήραν τα μυαλά μου αέρα. Όχι ότι ήταν κάτι που το περίμενα ότι θα γίνει σίγουρα, αλλά από την άλλη έλεγα εντάξει, δόξα το Θεό, μια χαρά είμαι.
Είναι ευλογία να μην χάσεις τον Πασχάλη, τον εαυτό σου, ο Τερζής είναι κάποια στιγμή πάνω στη σκηνή και μέχρι εκεί, από εκεί και πέρα αν πεις εγώ είμαι κ.λ.π., τι είσαι; Τίποτα δεν είσαι, πιάσαμε το μικρόφωνο και γίναμε μάγκες. Δεν είναι έτσι τα πράγματα, πρέπει να σεβόμαστε τον εαυτό μας πάνω από όλα και αυτούς που μας χειροκροτούν και μας πληρώνουν από πάνω.
3)Εσείς, αλήθεια πως κρατήσατε αυτή την αυθεντικότητα τόσα χρόνια;
Τα βιώματα του καθενός παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο. Η οικογένεια που μεγάλωσε, οι άνθρωποι που μεγάλωσε μαζί τους, τι έχει περάσει;
Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποια στιγμή μπορεί να μην καβαλήσεις το καλάμι, αλλά θέλω να πιστεύω ότι προσπαθώ να είμαι ολιγαρκής, συνετός και ταπεινός.
4) Δεν είστε μόνος όμως σ’ αυτές τις δοκιμασίες, έχετε κοντά σας την γυναίκα σας, την οικογένεια σας. Είστε ακόμη τόσο ερωτευμένος με την σύζυγο σας;
Στα νιάτα μου ήμουν ερωτευμένος τώρα ο έρωτας δεν έχει σχέση, έχει η αγάπη σχέση που είναι κάτι πιο δυνατό, πιο σοβαρό.
Δεν είχα ποτέ ένα πρόβλημα με την οικογένεια μου, τους σέβομαι και με αγαπούν και αυτοί.
5 Έχετε ερμηνεύσει πολλά αγαπημένα τραγούδια, υπάρχει κάποιο που ξεχωρίζετε;
Είναι στιγμές που νιώθεις με κάθε τραγούδι διαφορετικά. Δηλαδή, με κάποιο τραγούδι που σου αρέσει και μιλά για μοναξιά, τότε θέλεις να είσαι μόνος, ενώ κάποιο άλλο έχει κέφι και θέλεις να το ακούσεις.
Τα τραγούδια που έχω πει είναι δικής μου επιλογής. Αναλαμβάνω την ευθύνη, δεν λέω ότι δεν έχω κάνει λάθη και ίσως να κάνω κι άλλα, όμως τα αγαπάω όλα.
6)Θα αλλάζατε κάτι στη ζωή σας;
Αν και δεν γίνεται, αν ξαναζούσα από την αρχή πάλι τα ίδια λάθη θα έκανα, ίσως και μεγαλύτερα, γιατί ο άνθρωπος σαν μεγαλώνει μαθαίνει, αλλά πάντα υποστηρίζει ότι αυτό που κάνει είναι σωστό.
Στο χωριό μου λένε, ο λύκος το τομάρι του αλλάζει, τις συνήθειες δεν τις αλλάζει. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να προσαρμοστούν σε κάποιες συνθήκες πιο εύκολα από κάποιους άλλους, άρα οι συνθήκες μπορούν να αλλάξουν και το χαρακτήρα και τον άνθρωπο, εκτός αν είσαι "ο χαρακτήρας".
6)Εσείς όμως, έχετε κρατήσει ισορροπίες…
Όχι πάντα, εγώ δεν έχω εκτεθεί στη ζωή μου; Δεν έχω κάνει λάθη νομίζετε; Αλίμονο, τι είμαι ο τέλειος;
7)Για το τέλος θα ήθελα να αποστείλετε ένα μήνυμα σχετικά με το πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε την δύσκολη κατάσταση που βιώνει η χώρα;
Δεν θα έλεγα να κάνουμε υπομονή γιατί δεν μ’ αρέσει να είμαστε οι επαναστάτες του καναπέ. Κάποια στιγμή που θα πάει αυτό το πράγμα, θα πρέπει να ξεσηκωθούμε.
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/300569/ta-dakrya-toy-pashali-terzi-meta-apo-tria-hronia-apoysias#ixzz3Cg8O8AzZ
Τα δάκρυα του Πασχάλη Τερζή μετά από τρία χρόνια απουσίας
Ο Πασχάλης Τερζής εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μουσικής με αφορμή το διήμερο αφιέρωμα στον Χρήστο Νικολόπουλο. Ο τραγουδιστής τραγούδησε μετά από τρία χρόνια και καταχειροκροτήθηκε.
Ο Πασχάλης Τερζής δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή του και δάκρυσε μπροστά στην κάμερα.
«Είναι δύσκολο να το αντέξεις αυτό. Εγώ δεν το άντεξα. Με πήραν τα ζουμιά για λίγο... Ξέρω να κρύβομαι ευτυχώς. Τι να σας πω, ότι συγκινήθηκα πάρα πολύ; Δεν φτάνει ένα ευχαριστώ στον κόσμο που με τόση αγάπη μας αγκαλιάζει. Τους ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου» τόνισε χαρακτηριστικά
Δείτε το βίντεο.....
Επιμέλεια αφιερώματος... Πόπη Νταβιγλάκη..!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου